usporedno oglašavanje

polje: pravo

grana: europsko privatno pravo

potpodrucje: pravo zaštite potrošača

projekt: Hrvatsko nazivlje za pravne pojmove Europske unije


Definicija

oglašavanje koje izravno ili neizravno upućuje na takmaca, njegovu robu ili usluge

Izvor: ZNO
Radna definicija

oglašavanje koje izravno ili neizravno upućuje na takmaca, njegovu robu ili usluge

Istovrijednice (prijevodi)
Engleski:
comparative advertising
Njemački:
vergleichende Werbung
Francuski:
publicité comparative
Talijanski:
pubblicità comparativa
Gramatičke informacije

Rod: nema

Vrsta riječi: višerječni naziv

Sinonimi i varijante
Dopušteni nazivi:
komparativno oglašavanje
Napomene

Definicija pojma usporedno oglašavanje preuzeta je iz čl. 2. sl. c) Direktive 2006/114/EZ u čl. 3. alineja 3. Zakona o nedopuštenom oglašavanju i sa zavaravajućim oglašavanjem čini jedan od pojavnih oblika oglašavanja. U skladu s odredbama Direktive 2006/114/EZ i Zakona o nedopuštenom oglašavanju uz ispunjenje određenih pretpostavaka usporedno oglašavanje može biti dopušteno. Treba primijetiti da Zakon o nedopuštenom oglašavanju prilikom preuzimanja definicije pojma oglašavanje iz čl. 2. sl. a) Direktive 2006/114/EZ u čl. 3. alineja 1. Zakona umjesto pojma roba upotrebljava pojam proizvod, dok kod preuzimanja definicije pojma usporedno oglašavanje iz čl. 2. sl. c) Direktive 2006/114/EZ u čl. 3. alineja 3. umjesto daljnjega konzistentnog upotrebljavanja pojma proizvod upotrebljava pojam roba.

Informacije
  • Broj: nema
  • 4 komentara
  • 0 lajkova
  • Dodano: 15.05.2011
  • Ažurirano: 29.03.2013
Izvori
  • Naziv:
    ZNO
    Str. čl. 3. al. 3.
  • Definicija:
    ZNO
    Str. čl. 3. al. 3.
Natrag na pretragu Početna stranica