zavaravajuće oglašavanje

polje: pravo

grana: europsko privatno pravo

potpodrucje: pravo zaštite potrošača

projekt: Hrvatsko nazivlje za pravne pojmove Europske unije


Definicija

oglašavanje koje na bilo koji način, uključujući njegovo predstavljanje, dovodi u zabludu ili je vjerojatno da će dovesti u zabludu osobe kojima je upućeno ili do kojih dopire pa je vjerojatno da će zbog toga utjecati na njihovo ekonomsko ponašanje, odnosno da zbog toga povređuje ili je vjerojatno da će povrijediti takmace

Izvor: ZNO
Radna definicija

oglašavanje koje na bilo koji način, uključujući njegovo predstavljanje, dovodi u zabludu ili je vjerojatno da će dovesti u zabludu osobe kojima je upućeno ili do kojih dopire pa je vjerojatno da će zbog toga utjecati na njihovo ekonomsko ponašanje, odnosno da zbog toga povređuje ili je vjerojatno da će povrijediti takmace

Istovrijednice (prijevodi)
Engleski:
misleading advertising
Njemački:
irreführende Werbung
Francuski:
publicité trompeuse
Talijanski:
pubblicità ingannevole
Gramatičke informacije

Rod: nema

Vrsta riječi: višerječni naziv

Napomene

Definicija pojma zavaravajuće oglašavanje odgovarajuće je preuzeta iz čl. 2. sl. b) Direktive 2006/114/EZ u čl. 3. alineja 2. Zakona o nedopuštenom oglašavanju i s usporednim oglašavanjem čini jedan od pojavnih oblika oglašavanja. U skladu s odredbama Direktive 2006/114/EZ i Zakona o nedopuštenom oglašavanju zavaravajuće oglašavanje je zabranjeno.

Informacije
  • Broj: nema
  • 6 komentara
  • 0 lajkova
  • Dodano: 15.05.2011
  • Ažurirano: 08.07.2013
Izvori
  • Naziv:
    ZNO
    Str. čl. 3. al. 2.
  • Definicija:
    ZNO
    Str. čl. 3. al. 2.
Natrag na pretragu Početna stranica