polje: pravo
grana: europsko privatno pravo
potpodrucje: pravo zaštite potrošača
svaka radnja, propuštanje, način ponašanja ili predstavljanja, poslovna komunikacija, uključujući oglašavanje i stavljanje proizvoda na tržište, koju je poduzeo trgovac, a izravno je povezana s promidžbom, prodajom ili isporukom proizvoda potrošaču
Izvor: ZZPsvaka radnja, propuštanje, način ponašanja ili predstavljanja, poslovna komunikacija, uključujući oglašavanje i stavljanje proizvoda na tržište, koju je poduzeo trgovac, a izravno je povezana s promidžbom, prodajom ili isporukom proizvoda potrošaču
Rod: nema
Vrsta riječi: višerječni naziv
Pojam je usklađivanjem iz čl. 2. sl. d) Direktive 2005/29/EZ preuzet u čl. 3. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača. Prema Baretić (2007: 246) definicija pojma poslovna praksa trgovca prema potrošaču objašnjava da je pravilima o nepoštenoj poslovnoj praksi utvrđen opći sustav zaštite od nepoštene poslovne prakse koji bi se trebao primjenjivati na svaki oblik poslovne prakse, u odnosu na bilo koji proizvod ili usluge koje poslovni subjekt plasira na tržište, i to bez obzira na to koristi li se tom poslovnom praksom prije, za vrijeme ili nakon sklapanja pravnoga posla.