polje: pravo
grana: europsko privatno pravo
potpodrucje: pravo zaštite potrošača
potrošački ugovor sklopljen u okviru organizirane prodaje proizvoda ili organiziranoga pružanja usluga trgovca koji za potrebe sklapanja takva ugovora isključivo upotrebljava jedno sredstvo daljinske komunikacije ili više njih
Izvor: ZZPpotrošački ugovor sklopljen u okviru organizirane prodaje proizvoda ili organiziranoga pružanja usluga trgovca koji za potrebe sklapanja takva ugovora isključivo upotrebljava jedno sredstvo daljinske komunikacije ili više njih
Rod: nema
Vrsta riječi: višerječni naziv
Definicija pojma ugovor sklopljen na daljinu u čl. 36. Zakona o zaštiti potrošača preuzeta je iz čl. 2. st. 1. Direktive 97/7/EZ, koja za razliku od čl. 36. Zakona o zaštiti potrošača sadržava dodatan element o obvezi uporabe sredstava daljinske komunikacije sve do trenutka i u trenutku zaključenja ugovora. Definicija iz čl. 2. st. 1. Direktive 97/7/EZ načelno odgovara definiciji iz čl. 2. toč. 7. Direktive 2011/83/EU Europskoga parlamenta i Vijeća od 25. listopada 2011. o pravima potrošača koja ugovor sklopljen na daljinu definira kao ugovor sklopljen između trgovca i potrošača u okviru organizirane prodaje na daljinu ili sheme pružanja usluga, bez istovremene fizičke prisutnosti trgovca i potrošača, uz isključivu uporabu jednoga sredstva daljinske komunikacije ili više njih sve do trenutka i u trenutku zaključenja ugovora.