polje: pravo
grana: europsko privatno pravo
potpodrucje: pravo zaštite potrošača
obveza koju preuzima trgovac ili proizvođač prema potrošaču da nadoknadi plaćenu cijenu za robu ili je zamijeni, popravi ili servisira ako ona ne odgovara specifikacijama iz izjave o jamstvu ili iz relevantnoga oglašavanja dostupnoga u vrijeme ili prije zaključenja ugovora
Izvor: Direktiva 2011/83/EUobveza koju preuzima trgovac ili proizvođač prema potrošaču da nadoknadi plaćenu cijenu za robu ili je zamijeni, popravi ili servisira ako ona ne odgovara specifikacijama iz izjave o jamstvu ili iz relevantnoga oglašavanja dostupnoga u vrijeme ili prije zaključenja ugovora
Rod: srednji
Vrsta riječi: imenica
Definicija jamstva iz Direktive 2011/83/EU Europskoga parlamenta i Vijeća od 25. listopada 2011. o pravima potrošača načelno odgovara definiciji garancije iz čl. 1. st. 2. sl. e) Direktive 1999/44/EZ Europskoga parlamenta i Vijeća od 25. svibnja 1999. o potrošačkoj kupoprodaji i garancijama, čije će se odredbe nakon stupanja na snagu izmijeniti. Odredbe potonje Direktive o garanciji preuzete su u čl. 423. et seq. Zakona o obveznim odnosima o jamstvu za ispravnost prodane stvari (garanciji). Čl. 5. Zakona o zaštiti potrošača u vezi s preuzetim obvezama trgovca ili proizvođača po osnovi jamstva za ispravnost prodanoga proizvoda upućuje na primjenu odnosnih odredaba Zakona o obveznim odnosima.