polje: filologija
grana: opće jezikoslovlje (lingvistika)
potpodrucje: glotodidaktika
jezik koji netko sluša ili prima i iz kojega može učiti
Izvor: Cvikić (2007.)jezik koji netko sluša ili prima i iz kojega može učiti
"Usvajanje vokabulara unosom — Nove se riječi mogu usvajati izlaganjem učenika autentičnomu jeziku (Meara 2005: 270), dakle slušanjem i čitanjem. Ako učeniku tekst koji čita odgovara po stupnju znanja i ako je općenito razumljiv, on obično može shvatiti značenje pojedine nepoznate riječi iz konteksta. Velika izloženost vokabularu pogoduje njegovu usvajanju: što se učenici više puta susretnu s određenim leksemom, to je veća vjerojatnost da će shvatiti njegovo značenje i uporabu te da će ga zapamtiti. Učenici ne moraju nužno uočiti nepoznatu riječ u tekstu koji čitaju ili slušaju. Ako neku riječ i uoče kao nepoznatu, katkad mogu, a katkad ne mogu zaključiti što znači. Čest je slučaj da pogrješno pretpostave značenje nepoznate riječi. Zbog toga su nastavničke upute vrlo korisne."
Izvor: Udier (2009.)Rod: muški
Vrsta riječi: imenica