polje: filologija
grana: opće jezikoslovlje (lingvistika)
potpodrucje: glotodidaktika
učenje usmjereno na svakodnevne aktivnosti i izloženost jeziku s očekivanjem da će učenik nesvjesno početi rabiti ciljni jezik
učenje usmjereno na svakodnevne aktivnosti i izloženost jeziku s očekivanjem da će učenik nesvjesno početi rabiti ciljni jezik
"Prema Reberu (1976), začetniku istraživanja vezanih uz implicitno-eksplicitnu dihotomiju (razlikovanje nesvjesnoga, implicitnoga učenja (eng. implicit learning) i svjesnoga, eksplicitnoga učenja (eng. explicit learning), Osnovna razlika između tih dvaju oblika učenja jest u prisustvu odnosno neprisustvu svjesnosti o tome što se uči. Rezultat tih dvaju oblika učenja dva su oblika znanja – implicitno i eksplicitno. Implicitno znanje, međutim, može postati eksplicitnim ako se, na primjer, osoba nađe u situaciji da treba nekome prenijeti svoje znanje. Eksplicitno znanje može postati implicitnim ako, na primjer, zbog česte uporabe određene jezične strukture dođe do automatizacije njene uporabe."
Izvor: Medved Krajnović (2010.)Rod: nema
Vrsta riječi: višerječni naziv
Suprotnica: svjesno učenje
Nesvjesno učenje model je učenja koji se temelji na svakodnevnim aktivnostima i poučavanju u vrtiću, školi i sl. Očekuje se da će učenik učiti govoriti, čitati i pisati na ciljnome jeziku zbog izloženosti kojemu iskustvu na tome jeziku. Implicitno učenje ne uključuje deklarativno znanje o gramatičkim strukturama, nego uporabu tih struktura.