polje: filologija
grana: opće jezikoslovlje (lingvistika)
potpodrucje: glotodidaktika
učenje usmjereno na sustavno pamćenje struktura, gramatičkih pravila i sl.
učenje usmjereno na sustavno pamćenje struktura, gramatičkih pravila i sl.
"Prema Reberu (1976), začetniku istraživanja vezanih uz implicitno-eksplicitnu dihotomiju (razlikovanje nesvjesnoga, implicitnoga učenja (eng. implicit learning) i svjesnoga, eksplicitnoga učenja (eng. explicit learning), osnovna razlika između tih dvaju oblika učenja jest u prisustvu odnosno neprisustvu svjesnosti o tome što se uči. Rezultat tih dvaju oblika učenja dva su oblika znanja – implicitno i eksplicitno. Implicitno znanje, međutim, može postati eksplicitnim ako se, na primjer, osoba nađe u situaciji da treba nekome prenijeti svoje znanje. Eksplicitno znanje može postati implicitnim ako, na primjer, zbog česte uporabe određene jezične strukture dođe do automatizacije njene uporabe."
Izvor: Medved Krajnović (2010.)Rod: nema
Vrsta riječi: višerječni naziv
Svjesno učenje model je učenja usmjeren na sustavno poučavanje jezičnih struktura i gramatičkih pravila (npr. Perfekt se tvori od nenaglašenoga nesvršenog prezenta pomoćnoga glagola 'biti' i glagolskoga pridjeva radnog).