jezično tržište

polje: etnologija i antropologija

grana: antropologija

potpodrucje: lingvistička antropologija

projekt: Izgradnja temeljnog nazivlja u antropologiji


Definicija

tržište na kojemu vrijednost ovisi o odnosu moći koji se uspostavlja između jezičnih kompetencija govornika

Izvor: Bourdieu (1992)
Radna definicija

tržište na kojemu vrijednost ovisi o odnosu moći koji se uspostavlja između jezičnih sposobnosti govornika

Istovrijednice (prijevodi)
Engleski:
linguistic market
Primjer

"Komunikativni se stilovi mogu poistovjetiti s jezičnim tržištima za koja se stvaraju različiti proizvodi, čija priroda ovisi o značajkama samoga tržišta. Tako će za jedno jezično tržište biti primjereniji anglizam, dok će za drugo biti primjerenija njegova domaća zamjena. Što je govornik jezično kompetentniji to će bolja biti njegova procjena koji se “proizvod” više cijeni na kojemu “tržištu”."

Izvor: Drljača Margić (2011)
Gramatičke informacije

Rod: nema

Vrsta riječi: višerječni naziv

Informacije
  • Broj: nema
  • 3 komentara
  • 1 lajkova
  • Dodano: 24.05.2012
  • Ažurirano: 26.09.2012
Izvori
  • Definicija:
    Bourdieu (1992)
    Str. 52
  • Primjer:
    Drljača Margić (2011)
    Str. 63
Natrag na pretragu Početna stranica